Συνεδρίαση Δ.Σ. Δήμου Καρδίτσας
Συνεδριάζει την Τρίτη 23 Μαρτίου 2010 στις 18:30 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καρδίτσας με τα ακόλουθα θέματα ημερησίας διάταξης:
- Κατηγορία Πολιτικά
Συνεδριάζει την Τρίτη 23 Μαρτίου 2010 στις 18:30 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καρδίτσας με τα ακόλουθα θέματα ημερησίας διάταξης:
Ερωτήματα έθεσε ο Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Καρδίτσας Χαντζοπλάκης Γιώργος, σχετικά με το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη της Καρδίτσας. Σύμφωνα με τον Κο Χαντζοπλάκη οι απαντήσεις που έλαβε από τον Δήμο δεν συνηγορούν στην συνέχιση του μέτρου και προτείνει την επαναφορά του προηγούμενου συστήματος (στάθμευση με κάρτα). Αναλυτικά η τοποθέτηση του:
Συνεδριάζει την Τρίτη 23 Μαρτίου 2010 στις 18:30 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ιθώμης στο Φανάρι Καρδίτσας για λήψη αποφάσεων στα ακόλουθα θέματα ημερησία διάταξης.
Το νερό αποτελεί βασικό στοιχείο του κύκλου της ζωής. Έχει τεράστια βιολογική σημασία διότι συμμετέχει στη δομή όλων των έμβιων όντων, αφού το 60 – 90% του βάρους αυτών είναι νερό. Οποιαδήποτε μορφή ζωής είναι αδύνατο να αναπτυχθεί χωρίς την ύπαρξη του νερού. Τα επιφανειακά και τα υπόγεια νερά αποτελούν τους υδάτινους πόρους οι οποίοι θεωρούνται απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την ανάπτυξη κάθε είδους δραστηριότητας, όσο και για τη διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας στο χώρο.
Το Δημαρχείο Καρδίτσας επισκέφθηκε το μεσημέρι της Παρασκευή η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, όπου συναντήθηκε με τον δήμαρχο Δομ. Βερίλλη, τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Λ. Τάτσιο, και τους αντιδημάρχους Σ. Αντωνίου, Θ. Βότση, Απ. Καπράνα και Β. Σουφλάκο. Ο δήμαρχος ενημέρωσε την υφυπουργό για θέματα αρμοδιότητας του υπουργείου, τα οποία ενδιαφέρουν τον δήμο, ενώ της έδωσε και υπόμνημα για την Κτηνιατρική Σχολή, που λειτουργεί από το 1994 στην Καρδίτσα.
Στα πλαίσια των προγραμματισμένων επισκέψεων του Νομάρχη Καρδίτσας σε επιχειρήσεις του νομού και σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Καρδίτσας, διεξήχθη άλλη μια κοινή επίσκεψη σε τρεις επιχειρήσεις του νομού.
Στην Καρδίτσα θα βρίσκεται την Παρασκευή 19 Μαρτίου η Υφυπουργός Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου. Η Υφυπουργός θα βρεθεί κατά πρώτον στο 1ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας για εορτασμό της "Διεθνούς Hμέρας για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων" και αργότερα θα παραβρεθεί σε εκδήλωση της ΠΑΣΚ εκπαιδευτικών.
Επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Κο Μιχάλη Χρυσοχοΐδη κατέθεσε ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Κος Δημήτρης Σιούφας με την οποία ερωτά για το στάδιο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η προετοιμασία της χώρας μας για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και γενικότερα για τον κυβερνητικό σχεδιασμό στο συγκεκιμένο θέμα.