Αποφοιτούν -χωρίς διάδοχη κατάσταση- τα δύο τελευταία παιδιά από το Δημοτικό Σχολείο Ανθηρού
- Κατηγορία Τοπική Επικαιρότητα
Την Παρασκευή 12 Ιουνίου στο Δημοτικό Σχολείο Ανθηρού θα πραγματοποιηθεί μία μικρή γιορτή, για τα δύο τελευταία παιδιά που κάθονται στα θρανία του και αποφοιτούν για να πάνε στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης.







