Κοπή πίτας της Λέσχης 4Χ4 Καρδίτσας
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ετήσια κοπή πίτας που έλαβε χώρα στη Λίμνη Πλαστήρα και συγκεκριμένα στην τοποθεσία Άγιο Αθανάσιο Λαμπερού. Η συμμετοχή των μελών του νομού μας ήταν μεγάλη και όχι μόνο καθώς στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι λέσχες Λάρισας, Τρικάλων και Μαγνησίας με πολυάριθμα πληρώματα. Ο καιρός ήταν αρκετά καλός και βοήθησε ώστε να εξελιχθεί το πρόγραμμα ομαλά.
- Κατηγορία Εκδηλώσεις















Η ΔΗ.Κ.Ε.Κ. και η ΠΑΥΣΙΛΥΠΟ Α.Ε. διοργανώνουν υπό την αιγίδα του Δήμου Καρδίτσας μουσική εκδήλωση στο Παυσίλυπο την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010 με τον Χρήστο Θηβαίο. Μαζί με μια εξαιρετική τζαζ – ροκ μπάντα, παρουσιάζει ένα πρόγραμμα με τις καλύτερες στιγμές τις δισκογραφίας του και επιλογές από αγαπημένα του τραγούδια.
Πολλές εκδηλώσεις είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή της Αποκριάς αλλά και την Καθαρά Δευτέρα στο Νομό Καρδίτσας. Η πόλη της Καρδίτσας, ο Παλαμάς και οι Σοφάδες πρωτοστατούν στις εκδηλώσεις του διημέρου χωρίς όμως να λοίπουν και εκδηλώσεις στα κατά τόπους τοπικά διαμερίσματα των Δήμων. Αναλυτικά οι εκδηλώσεις:
Οι Απόκριες και το Καρναβάλι γιορτές που ξεκίνησαν από πολύ παλιά είναι για όλους μας μέρες γλεντιού και ξενοιασιάς. Κύρια στοιχεία της Αποκριάς που της δίνουν έναν ιδιαίτερο τόνο και την διαφοροποιούν ουσιαστικά από τις άλλες μέρες του χρόνου είναι οι αστεϊσμοί και προπαντός οι μεταμφιέσεις.
Πάρτυ μασκέ με σινεμασκαρεμένες/ους (και όχι μόνο...) οργανώνει για την Παρασκευή στις 12 Φεβρουαρίου το βραδυ στο bar "Πουθενά" η Κινηματογραφική Λέσχη κα προσκαλεί όλα τα μέλη και τους φίλους/ες σε μια βραδιά χωρίς αύριο. Φορέστε λοιπόν την καλύτερη διάθεσή σας, βάλτε τη φαντασία σας στα "κόκκινα" πάρτε τους φίλους/ες σας και σας περιμένουμε... (όλους.... & όλες...)
