Νοσοκομείο Χανίων: Νεκρός άνδρας που έπεσε από μπαλκόνι
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε νωρίς το πρωί της Παρασκευής (5/6) στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων όταν ένας 40χρονος άνδρας έκανε “βουτιά” στο κενό από μπαλκόνι και έχασε τη ζωή του.
- Κατηγορία Κοινωνικές - Αστυνομικές










