Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καρδίτσας: Ομιλία στο 4ο Γυμνάσιο με θέμα: "Η αδιαφορία των μαθητών για τη σχολική ζωή" Κύριο
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Κατηγορία Εκδηλώσεις
- Εκτύπωση
Ενημερωτική ομιλία πραγματοποιήθηκε, από την ψυχολόγο του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Καρδίτσας Καραγεώργου Χρυσούλα με θέμα: “Η αδιαφορία των μαθητών για τη σχολική ζωή”. Την εκδήλωση παρακολούθησαν καθηγητές και γονείς του 4ου Γυμνασίου Καρδίτσας.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, η ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Καρδίτσας, ανέ-δειξε:
• τα βασικά ψυχολογικά, κοινωνικά και οικογενειακά αίτια που οδηγούν τους μαθητές σε μειωμένο ενδιαφέρον για το σχολείο,
• τις συνέπειες της σχολικής αδιαφορίας στη μαθησιακή πορεία και στην ψυχοκοινωνι-κή ανάπτυξη,
• τον ρόλο της αυτοεκτίμησης, της σχολικής πίεσης και των διαπροσωπικών σχέσεων,
• τρόπους έγκαιρης αναγνώρισης των ενδείξεων από γονείς και εκπαιδευτικούς,
• πρακτικές παρέμβασης που μπορούν να ενισχύσουν τη συμμετοχή, το κίνητρο και την ενεργό εμπλοκή των μαθητών στη σχολική ζωή.
Η ομιλία συνοδεύτηκε από διάλογο και ανταλλαγή εμπειριών, όπου – κυρίως - οι καθηγητές, εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους και έλαβαν χρήσιμες κατευθύνσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας για την πρόληψη της σχολικής αδιαφορίας των μαθητών.
Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καρδίτσας με Παράρτημα Ρομά, εντάσσεται στο Περιφερειακό Επι-χειρησιακό Πρόγραμμα “Θεσσαλία 2021-2027” και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινω-νικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+).





















