Στη Μεταμόρφωση Ανθηρού για το πρόγραμμα WIFI4GR ο υπουργός Δημ. Παπαστεργίου Κύριο
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Κατηγορία Τοπική Επικαιρότητα
- Εκτύπωση
Τον οικισμό Μεταμόρφωση της Δημοτικής Κοινότητας Ανθηρού του Δήμου Αργιθέας, στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «WIFI4GR – Ανάπτυξη Δημοσίων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» επισκέφθηκε τη Δευτέρα (25/5) ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου.
Τον Υπουργό υποδέχθηκαν ο Δήμαρχος Αργιθέας Ανδρέας Στεργίου, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιδήμαρχοι, η Γενική Γραμματέας, ο Πρόεδρος της Δ.Κ. Ανθηρού, οι Πρόεδροι των τοπικών Συλλόγων Κατουσιωτών και των Ανθηριωτών «Η Αγία Παρασκευή», εκπρόσωποι φορέων, στελέχη του Δήμου και κάτοικοι της περιοχής.
Το έργο αφορά στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση και λειτουργία σύγχρονων σημείων δωρεάν ασύρματης πρόσβασης WiFi σε κοινότητες και οικισμούς του Δήμου Αργιθέας, προσφέροντας σε κατοίκους και επισκέπτες ελεύθερη, αξιόπιστη και ποιοτική πρόσβαση στο διαδίκτυο. Πρόκειται για μία αναγκαία παρέμβαση που αναβαθμίζει την καθημερινότητα των πολιτών, διευκολύνει την επικοινωνία, την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί νέες προοπτικές για τον τουρισμό, την επιχειρηματικότητα και την προβολή της περιοχής.
Ο Δήμος Αργιθέας υλοποιεί το πρόγραμμα «WIFI4GR», επεκτείνοντας συνεχώς το δίκτυο δωρεάν ασύρματης πρόσβασης σε νέους οικισμούς και δημοτικές κοινότητες. Ήδη, σημεία FREE WiFi λειτουργούν σε κοινότητες και οικισμούς του Δήμου, ενώ ο σχεδιασμός της Δημοτικής Αρχής προβλέπει τη σταδιακή ένταξη ακόμη περισσότερων περιοχών, ώστε η ψηφιακή κάλυψη να φτάσει σε κάθε γωνιά του τόπου.
Σε δήλωσή του ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι: «Μέσα από το πρόγραμμα WiFi4GR δημιουργούνται χιλιάδες σημεία πρόσβασης σε όλη την Ελλάδα, ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Η Αργιθέα αποδεικνύει πως η ψηφιακή συνδεσιμότητα δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για κάθε πολίτη και κάθε τόπο».
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Ανδρέας Στεργίου ευχαρίστησε τον Υπουργό για την παρουσία του στην Αργιθέα, για τη διαρκή, υποδειγματική συνεργασία και ισχυρή στήριξή του στον Δήμο, τονίζοντας ότι: «Η παρουσία της Πολιτείας στην καρδιά των Θεσσαλικών Αγράφων στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα πως η ορεινή Ελλάδα δεν μένει πίσω. Η άρση του ψηφιακού αποκλεισμού αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον Δήμο μας και συνεχίζουμε με σχέδιο και αποφασιστικότητα να δημιουργούμε σύγχρονες υποδομές για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αργιθέας».
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην περιοχή, ο Υπουργός ξεναγήθηκε και στο Εκκλησιαστικό Μουσείο Ανθηρού, όπου συζητήθηκαν δυνατότητες αξιοποίησης διαδικτυακών εφαρμογών και δράσεων ψηφιακής αποτύπωσης και προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής.
Με πληροφορίες από το γραφείο τύπου του Δήμου Αργιθέας





















