Σύνδεσμος Ύδρευσης Καταφυγίου - Λαμπερού: Παραμένει υψηλό το χρέος προς τη ΔΕΗ - «Αγκάθι» η οφειλή του Δήμου Καρδίτσας
Υψηλό παραμένει το χρέος του Συνδέσμου Ύδρευσης Καταφυγίου-Λαμπερού προς την ΔΕΗ, με τον τελευταίο λογαριασμό, σύμφωνα με πληροφορίες του KarditsaLive.Net να ανέρχεται σχεδόν σε 180.000 ευρώ.
- Κατηγορία Τοπική Επικαιρότητα










