Λύθηκε το πρόβλημα με τις υπό κατασκευή τουαλέτες σε τρία δημοτικά σχολεία του ν. Καρδίτσας
Η επίσπευση εργασιών όλο το Σαββατοκύριακο (13-14/9) έδωσε λύση στο πρόβλημα με τις τουαλέτες που κατασκευάζοντας σε τρία δημοτικά σχολεία του ν. Καρδίτσας, ενταγμένα στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου».
- Κατηγορία Τοπική Επικαιρότητα










