Πρόστιμο σε γυναίκα από την Π.Υ. Καρδίτσας για κάψιμο ξηρών χόρτων
Διοικητικό πρόστιμο αξίας 1.546,87 ευρώ, επιβλήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Καρδίτσας, σε γυναίκα.
- Κατηγορία Κοινωνικές - Αστυνομικές
Διοικητικό πρόστιμο αξίας 1.546,87 ευρώ, επιβλήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Καρδίτσας, σε γυναίκα.
Σε καθεστώς επιχειρησιακής ετοιμότητας θέτει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων τη χώρα, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον Υπουργό Κώστα Τσιάρα με τους Περιφερειάρχες και είχε ως αντικείμενο την αντιμετώπιση της ευλογιάς.
Ο Γ.Σ. Σοφάδων ανακοίνωσε την ένταξη του Βαγγέλη Τουλούπη στο ρόστερ της ανδρικής ομάδας.
Το κυνηγούσε χρόνια, το ήθελε πολύ, το λαχταρούσε, το πάλεψε, το άξιζε και η μοίρα του το έδωσε.
Όπως γνωστοποίησε το Χαμόγελο του Παιδιού, η περιπέτεια της 16χρονης που αναζητούνταν στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας έληξε σήμερα 15 Σεπτεμβρίου δίνοντας τέλος στην αγωνία των δικών της ανθρώπων που την αναζητούσαν.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος, το εσπέρας της Τρίτης 16 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 6:30΄μ.μ., θα χοροστατήσει στην ακολουθία του Εσπερινού, επί τη ιερά μνήμη της αγίας και ενδόξου μάρτυρος Σοφίας και των τριών θυγατέρων αυτής Πίστεως, Αγάπης και Ελπίδος, στον ομώνυμο Ιερό Ναό Τ.Κ. Πλατάνου Φαρσάλων.
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε ανοιχτά της Κέας με κατεύθυνση το νοσοκομειακό σταθμό της Λήμνου, προσέκρουσε σε γερμανική νάρκη και βυθίστηκε σε λιγότερο από μία ώρα.
Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025 στο Παλαιοχώρι Καρδίτσας από το ΔΕΔΔΗΕ.
Κηδεύεται την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 11:30 μ.μ. από τον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου της κοινότητας Φράγκου Καρδίτσας ο Ευάγγελος Πετρ. Κουκουζέλης, ετών 83.
Σε πρόσληψη τριών ατόμων για τις ανάγκες καθαριότητας των σχολικών μονάδων της Πειραματικής Σχολής Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης(ΣΑΕΚ) και του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας(ΣΔΕ), προχώρησε ο Δήμος Καρδίτσας.