Μετά από εννέα χρόνια στο τιμόνι της Εθνικής Ελλάδας, ο Ότο Ρεχάγκελ ανακοίνωσε στους παίκτες την πρόθεσή του να αποχωρήσει από το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα. Ο «Χερ Ότο» ενημέρωσε τους παίκτες της γαλανόλευκης για την απόφασή του, μέσα σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα.