Μέσα σε κλίμα συγκίνησης, χαράς και υπερηφάνειας για την εκπλήρωση του στόχου πραγματοποιήθηκαν σήμερα (30/3) στο Αμφιθέατρο του κτιρίου Γ’ του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού του Π.Θ στην Καρδίτσα οι ορκωμοσίες των Μεταπτυχιακών φοιτητών του προγράμματος «Προηγμένες Μέθοδοι Σχεδιασμού, Τεχνολογίας Και Μάνατζμεντ Προϊόντων Από Ξύλο», του προγράμματος «Πολυλειτουργική Διαχείρηση Δασικών Οικοσυστημάτων Και Βιο-οικονομίας» καθώς και του Προπτυχιακού προγράμματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.