Ξεκίνησαν οι εργασίες του 1ου Μαθητικού Συνεδρίου Δ.Δ.Ε. Καρδίτσας (+Φώτο +Βίντεο)
"Κουδούνι" για το πρώτο μαθητικό συνέδριο σήμανε σήμερα Δευτέρα (4/5) που θα διαρκέσει έως αύριο από τις 8:30 έως τις 13:00 στο Εσπερινό Γυμνάσιο - Λυκειακών Τάξεων της Καρδίτσας με τη συμμετοχή 25 σχολικών μονάδων της πόλης και χωριών του νομού από Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια και πάνω από σαράντα εισηγήσεις για μια καλύτερη και ποιοτικότερη διαδραστική εκπαίδευση.
- Κατηγορία Τοπική Επικαιρότητα










