Στο πλαίσιο της αποστολής του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την προαγωγή και προστασία της υγείας του Ελληνικού Λαού, η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας έχει ολοκληρώσει το σχεδιασμό για την ανάπτυξη προγράμματος πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης (έγκαιρης διάγνωσης) των κυριοτέρων μορφών του καρκίνου.
Η κινητή μονάδα ογκολογίας θα βρίσκεται στο Μουζάκι από την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011, στον αύλειο χώρο του Δημαρχείου.
Στην Κεντρική Πλατεία της Καρδίτσας θα βρίσκεται την Πέμπτη 9 και την Παρασκευή 10 Ιουνίου το πρωί η κινητή μονάδα του νοσοκομείου «ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ» σε συνεργασία με το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού της Καρδίτσας και υλοποιώντας το πρόγραμμα πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας «Νοιάζομαι για την υγεία μου».
Με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κ. Ανδρέα Λοβέρδου, στο πλαίσιο υλοποίησης των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007 – 2013, εγκρίθηκε η προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού στα Νοσοκομεία της χώρας, συνολικού ενδεικτικού προϋπολογισμού 68.350.000 ευρώ. Ειδικότερα για την Θεσσαλία εγκρίθηκαν: