Στην εντατική μονάδα εξαιτίας της Νέας Γρίπης
Σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Λαμίας νοσηλεύεται μια γυναίκα από την Καρδίτσα που προσβλήθηκε από τον ιό της Νέας Γρίπης. Η γυναίκα αντιμετώπιζε και άλλα προβλήματα με την υγεία της και η προσβολή από τον ιό επιβάρυνε περισσότερο την κατάστασή της. Αυτό είναι το πρώτο σοβαρό περιστατικό της Νέας Γρίπης που καταγράφεται στο Νομό Καρδίτσας.
- Κατηγορία Υγεία










