Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, εκφράζει την αντίθεσή της στην εγκατάσταση ενός ακόμα επιχειρηματικού φωτοβολταικού πάρκου 200 MW στο Δίλοφο Φαρσάλων και συνολικά στην αντιλαϊκή πολιτική της Ε.Ε και των ελληνικών κυβερνήσεων (Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ), για απελευθέρωση και ιδιωτικοποίηση της ενέργειας, μέσω της στρατηγικής για την “πράσινη ανάπτυξη”, δηλαδή την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από επιχειρηματικούς ομίλους μέσω ΑΠΕ, στοχεύοντας έτσι να βρουν επενδυτική διέξοδο τα συσσωρευμένα κεφάλαια τους, τα οποία στηρίζονται και με κρατικό χρήμα μέσω επιδοτήσεων ή του «πράσινου ταμείου».