Επιτροπή Στήριξης ανέγερσης μνημείου του ΚΚΕ: "Η απόφαση του Δήμου Καρδίτσας για ανέγερση μνημείου της ΚΕ του ΚΚΕ, είναι αναγκαία και πρέπει να υλοποιηθεί"
Με ομόφωνη απόφαση (244/11-7-2023) του δημοτικού συμβουλίου Καρδίτσας αποφασίστηκε η παραχώρηση χώρου ανέγερσης μνημείου της ΚΕ του ΚΚΕ, για τους αγωνιστές που μέσα από τις γραμμές του ΕΑΜ, του ΕΛΑΣ και του ΔΣΕ, αντιστάθηκαν, φυλακίστηκαν, εκτελέστηκαν και χάθηκαν στις μάχες, παλεύοντας για λευτεριά, ανθρώπινα ιδανικά και μια κοινωνία δίκαιη.
- Κατηγορία Ανακοινώσεις










