Τελέσθηκε και φέτος, παραμονή της εορτής του Αγίου Νικολάου εν Βουνένοις, Εσπερινός χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κυρίλλου με τη συμμετοχή του Μητροπολίτου Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμοθέου.